Angielski w biznesie to element twojego personal brandingu

Aspirujesz do miana zostania szefem zespołu lub szefem firmy? Chcesz zarządzać ludźmi i stać się osobą decyzyjną? Tego rodzaju czynności sprawiają wiele satysfakcji jednakże niosą za sobą także obowiązki.


Każda osoba, która jest tą „na stanowisku” musi mieć świadomość tego, że w nowoczesnym biznesie należy zadbać nie tylko o wizerunek prowadzonej firmy, ale także o swoją osobistą markę. Budowanie jej to długotrwały proces, budując ją możemy wzmocnić swoją reputację, jeśli podejmujemy tylko i wyłącznie dobre, rozsądne, zamierzone kroki. Pamiętajmy jednak o tym, że reputacja może być niezmiernie krucha, wystarczy jedna wtopa by branża natychmiast usłyszała o nas i skutecznie odsunęła się na bezpieczną odległość, aby temu zapobiec należy cały czas zwracać uwagę na to co robimy my oraz osoby z nami współpracujące.

język angielski – konferencja

Obecnie bardzo istotną – chociaż niektórym może wydawać się to błahe – jest umiejętność swobodnego konwersowania w języku obcym. Jest to przydatne przede wszystkim podczas dobijania targów, załatwiania międzynarodowych kontraktów oraz rozumienia artykułów związanych z naszą lub pokrewną branżą, a które dla nas mogą być ważne, inspirujące, odkrywcze, motywujące czy pobudzające do aktywnego działania. Szkoła języków obcych Wrocław dla przedsiębiorców i osób mówiąc kolokwialnie obytych może wydawać się czymś co jest przestarzałe, ale to właśnie tam można doskonale podszkolić swoje zdolności, nawet jeśli wydaje się nam, że jesteśmy całkiem dobrzy w angielskim, może okazać się, że nasze słownictwo biznesowe, a zwłaszcza żargon może nie być wystarczające. Profesjonalne kursy angielskiego gwarantują, że nasza wiedza na poziomie C1 lub C2 będzie w pełni optymalna, a nasza reputacja wzrośnie.

♦♦♦

Komunikowanie się z zagranicznymi kontrahentami czy uczestniczenie w prestiżowych konferencjach, których językiem wykładowym jest np. angielski czy niemiecki sprawi, że my poczujemy się lepiej, zaś osoby z branży docenią naszą aktywność i być może zaproponują współpracę.