Nowinki ze świata marketingu 2015 – co radzi agencja reklamowa?

Marketing to bardzo stare pojęcie, które niemal każdego roku przyjmuje nowe oblicze, a także wykształca nowe pojęcie, które powiązane są właśnie z nim. Jednym z najnowszych jest branding, ale obecnie najczęściej poruszanym wydaje się być identyfikacja wizualna.

Branding? To coś nowego – zobacz jak rozumie go agencja reklamowa

Jak sama nazwa wskazuje pojęcie to musi być kojarzone z formą graficzną marki, która jednoznacznie wskazuje na to, że firma X jest właśnie firmą X. Unikalność w warstwie grafiki to podstawa, jeśli chcemy skutecznie konkurować z rywalami. Warto zaznajomić się z najnowszymi trendami, jeśli chcemy uzyskać zamierzony efekt – nietrudno zgadnąć, że jest w nim w największym uproszczeniu zysk. Dobra strategia związana z przygotowaniem koncepcji identyfikacji wiz. może być uzyskana dzięki kooperacji z takimi firmami jak agencja reklamowa – tamtejsi specjaliści pochodzący z sektorami grafiki, marketingu, PR czy komunikacji będą w stanie nakreślić sylwetkę firmę, dzięki której łatwiej będzie rozwiązać problem jakim jest wspomniana identyfikacja.

sdfsdfwsefsdf

Powinna ona odpowiadać wartościom firmy, być spójna i charakterystyczna a przede wszystkim zrozumiała. Nikt nie zrozumie dlaczego firma pogrzebowa ma w logo żółte lub czerwone kolory, podobnie jak firma zajmująca się produkcją lodów nie stworzy logotypu przypominającego logo zespołu deathmetalowego. Inteligentne podejście do tematu konceptu pozwoli przyciągnąć większe rzesze fanów, a nawet otworzyć się firmie na nowy segment rynku. Tak prostu zabieg można przynieść gigantyczny pakiet korzyści. Agencja reklamowa, czy agencja interaktywna musi mieć świadomość tego, że zadbanie o potrzeby konsumentów jest priorytetem. Dobra reklama musi budować markę i budować jej wizerunek w świadomości odbiorców.