Wyjątkowe, ekskluzywne, wyszukane - tak najłatwiej można określić produkty i usługi luksusowe. Wychodząc na przeciw potrzebom współczesnego rynku i coraz większej ilości klientów nastawionych na luksus prezentujemy portal zajmujący się przedstawianiem życia na najwyższym poziomie. Recenzje produktów i usług, opinie i komentarze - to wszystko znajdą Państwo w jednym miejscu. Interesuje nas to co piękne, drogie i elitarne. To wyjątkowy portal o wyjątkowej tematyce stworzony dla miłośników luksusu.

Słodycze z Twoim logo – jak je zaprojektować?

Słodycze z Twoim logo – jak je zaprojektować?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu i dobrze przedstawione usługi oraz produkty znacznie lepiej się sprzedają.  Ważną kwestią, która wpływa na sympatię klientów, są również ciekawe gadżety reklamowe. Drobne upominki pozwalają na dotarcie do szerszego grona odbiorców i jednocześnie są miłym gestem wobec dotychczasowych klientów. W jakie gadżety warto zainwestować i dlaczego to się opłaca? Dowiedz się więcej na ten temat i zacznij w prosty sposób zdobywać nowych klientów oraz zatrzymaj przy sobie obecnych. Może się to okazać, znacznie łatwiejsze niż myślałeś!

Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe to rozmaite produkty opatrzone logo danej firmy, które wręcza się klientom podczas ich wizyty w sklepie lub punkcie usługowym albo podczas rozmaitych imprez i wydarzeń branżowych. Kiedyś bardzo popularne były kubki i długopisy lub niewielkie kalendarzyki kieszonkowe, a obecnie trafionym gadżetem reklamowym może być praktycznie wszystko. Przedsiębiorstwa inwestują w parasole, pendrive’y w różnych kształtach, a także notesy, breloczki do kluczy, smycze i wiele, wiele innych produktów. Najczęściej są one przydatne na co dzień, dzięki czemu prezent dla klienta będzie nie tylko miłym gestem, ale również okaże się funkcjonalnym gadżetem, który nie raz zostanie przez niego wykorzystany w codziennych sytuacjach. Ponadto, dzięki temu można mieć pewność, że będzie on miał parasolkę lub otwieracz do piwa zawsze przy sobie, co będzie miało ogromny wpływ na jego świadomość marki, a także dodatkowo pozwoli dotrzeć do innych odbiorców w postaci jego rodziny lub znajomych.

Gadżety reklamowe to sposób na pokazanie, że firma dba i troszczy się o swojego klienta. Dlatego warto dobrze przemyśleć wybór tego typu upominków oraz odpowiednio je dobierać. Nie ma sensu dawać tej samej osobie co roku podobnego kubka z logo, ponieważ pewnie pozostałe trzy i tak są rzadko używane. Warto wprowadzić w tej kwestii różnorodność, aby nie znudzić klienta i podarowanym prezentem wzbudzić uśmiech na jego twarzy, zamiast grymas niezadowolenia ze względu na otrzymanie po raz kolejny dokładnie tego samego produktu. Dodatkowo warto wybierać gadżety dopasowane do konkretnej grupy odbiorców. Inne prezenty będą przydatne w przypadku młodych ludzi, a zupełnie inne spodobają się dzieciom lub młodym rodzicom, czy osobom starszym. Dlatego, decydując się na zamówienie gadżetów reklamowych z logo firmy, warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy na pewno przygotują dla Ciebie odpowiednią ofertę, dopasowaną do potrzeb Twoich i Twoich klientów.

krówki z twoim logo

Słodycze z logo kluczem do serca klientów

Bardzo ciekawym rozwiązaniem, jeśli chodzi o gadżety i upominki reklamowe, są… Słodycze. Trudno znaleźć kogoś, kto choć od czasu do czasu nie lubi zjeść pysznego cukierka lub czekoladki. Dlatego właśnie warto zainwestować w krówki reklamowe oraz inne słodycze z Twoim logo. To doskonałe zastępstwo dla kubków, smyczy i długopisów, których Twoi klienci pewnie mają w swoim domu wiele. Zamiast takiego gadżetu możesz zdecydować się na podarowanie im paczki przepysznych krówek, które będą zapakowane w urocze pudełko oraz zawinięte w papierki oznaczone logo Twojego przedsiębiorstwa. Przyjemne skojarzenia z marką gwarantowane!

Reklamowe cukierki krówki oraz inne słodkości to także idealny sposób na poczęstunek dla gości, który osłodzi im oczekiwanie na przyjęcie przez specjalistę ds. sprzedaży lub do gabinetu specjalistycznego. Możesz je położyć w miseczce na konturze w recepcji lub na stoliku w poczekalni, obok gazet i magazynów branżowych. W przypadku, gdy klienci podczas oczekiwania na swoją kolej częstowani są kawą, możesz poprosić obsługę, aby kładła po dwie, trzy krówki na spodku od filiżanki. Taki drobny gest na pewno zostanie doceniony i zapamiętany.